Поредната конспирация анти-кърмене
Според последното проучване на експерти от няколко водещи института за детско хранене във Великобритания и Швеция, изключителното кърмене на бебето през първите 6 месеца може да навреди на неговото здраве и бъдещо развитие.
През 2001 СЗО съобщи, че кърменето на бебето през първите 6 месеца е най-доброто, което всяка майка може да направи.
Но днес тези "експерти" оспорват твърдението, защото не били посочени доказателства. И твърдят, че ако се изчака със захранването до навършване на 6-ия месец, е възможно да възникнат проблеми.
Рисковете, на които са подложени изключително кърмените бебета според тези учени са:
- развитие на желязодефицитна анемия
- развитие на хранителни алергии
- по-голям риск от цьолиакия - непоносимост към глутена
Защитниците на кърменето от своя страна твърдят, че връщането към практиката за захранване на 4 месеца ще бъде крачка назад. Те обвиняват авторите на проучването, че са провеждали своите изследвания, спонсорирани от големите производители на адаптирани млека и пюрета.
От цялата работа резултатът е, че хиляди майки се объркани и ядосани, защото да кърмиш изключително бебето си в продължение на 6 месеца понякога може да бъде доста трудно. И сега им казват, че е възможно това да е навредило на здравето на тяхното дете. И без това крехката увереност, че майчината кърма е напълно достатъчна за развитието на бебето, сега започва да се разклаща. Незнайно защо хората смятат, че това, което излиза от бутилка, е по-добро от това, което излиза от майчината гърда. Факт е, че от кърменето бизнесът не може да печели, а фондовете за подкрепа на кърмещите майки са нищожни.
Нека не забравяме, че в много случаи природата ни предоставя най-доброто, при това безплатно.
Повече по темата: тук
Как да отслабна след раждането?
Реалистични кукли учат децата що е то раждане и кърмене
Стани фен на BEBEZONA.bg
През 2001 СЗО съобщи, че кърменето на бебето през първите 6 месеца е най-доброто, което всяка майка може да направи.
Но днес тези "експерти" оспорват твърдението, защото не били посочени доказателства. И твърдят, че ако се изчака със захранването до навършване на 6-ия месец, е възможно да възникнат проблеми.
Рисковете, на които са подложени изключително кърмените бебета според тези учени са:
- развитие на желязодефицитна анемия
- развитие на хранителни алергии
- по-голям риск от цьолиакия - непоносимост към глутена
Защитниците на кърменето от своя страна твърдят, че връщането към практиката за захранване на 4 месеца ще бъде крачка назад. Те обвиняват авторите на проучването, че са провеждали своите изследвания, спонсорирани от големите производители на адаптирани млека и пюрета.
От цялата работа резултатът е, че хиляди майки се объркани и ядосани, защото да кърмиш изключително бебето си в продължение на 6 месеца понякога може да бъде доста трудно. И сега им казват, че е възможно това да е навредило на здравето на тяхното дете. И без това крехката увереност, че майчината кърма е напълно достатъчна за развитието на бебето, сега започва да се разклаща. Незнайно защо хората смятат, че това, което излиза от бутилка, е по-добро от това, което излиза от майчината гърда. Факт е, че от кърменето бизнесът не може да печели, а фондовете за подкрепа на кърмещите майки са нищожни.
Нека не забравяме, че в много случаи природата ни предоставя най-доброто, при това безплатно.
Повече по темата: тук
Как да отслабна след раждането?
Реалистични кукли учат децата що е то раждане и кърмене
Стани фен на BEBEZONA.bg








